Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mama's POT. Meer weten? Ontdek meer
Obinna
26 mei 2026 om 22:59
So delicious I enjoy it
Cynthia
15 mei 2026 om 23:34
Everything was great, thank you!
Cynthia
13 mei 2026 om 21:37
The food was very good. Too much oil in the soup, but overall, good order, thanks.
Ana
25 apr 2026 om 8:02
de vis was niet schoongemaakt van te voren waardoor er veel schubben in het eten zat door de paprika heen. Het eten was al duur dan verwacht je wel kwaliteit voor je geld. erg jammer. want ik weet dat de eigenaar goed kan koken. Dit was een tegenvaller.
Pretty
13 apr 2026 om 21:18
the delivery guy was very nice
Chino
6 apr 2026 om 15:14
Good
Donny
1 apr 2026 om 20:23
One of the item wast what I ordered. I requested vegetable soup and got something else.
Donna
20 mrt 2026 om 20:22
Het eten is lekker jammer dat erin zit veel vlees bij dat ik niet eet